امکانات هتل

پارکینگ رایگان
اینترنت پر سرعت (WiFi) رایگان
استخر
مرکز تناسب اندام با سالن بدن سازی
صبحانه رایگان
زمین تنیس
سرویس اتوبوس شاتل
امکانات کنفرانس
جکوزی
استخر سرپوشیده
استخر روباز
آبگرم
رستوران
بوفه صبحانه
اتاق های کنفرانس
تراس پشت بام
سرویش خشک شویی
بالکن خصوصی
مینی بار
تلویزیون
سرویس اتاق
یخچال
گاوصندوق

Kaya Izmir Thermal Convention hotel

هتل Kaya در منطقه Balçova ازمیر واقع شده است. این هتل دارای بزرگترین امکانات حرارتی و آبگرم منطقه ، استخرهای سرپوشیده و روباز و یک سالن ورزشی مجهز است.

اتاقهای هتل Kaya Izmir Thermal & Spa دارای مبلمان مدرن با تلویزیون ماهواره ای با صفحه مسطح می باشند. همه آنها شامل یک صندلی و یک میز کار نیز هستند.

مجموعه ای از غذاهای ترکی و بین المللی در رستوران هتل پذیرایی می شود. مهمانان همچنین می توانند از سرویس اتاق بهره مند شوند.

این هتل در مجموعه سلامتی خود ابگرم ، حمام سنتی ، سونا و ماساژ را در اختیار شما قرار می دهد. Wi-Fi رایگان در همه مناطق قابل دسترسی است.

کایا ازمیر از فرودگاه بین المللی عدنان مندرس و ایستگاه قطار باسمان 17 دقیقه رانندگی فاصله دارد. پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در محل موجود است.

آدرس: Ilıca Mah., Zeytin Sk. No:112, 35320 Narlıdere / Balçova/Narlıdere/İzmir, Turkey
وبسایت: http://kayahotels.com

مطالب مرتبط

لاتاری گرین کارت آمریکا

برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا که هر ساله بر اساس یک تاریخ مشخص شده، برگزار میشود، از ساده ترین و ارزانترین روش ها برای مهاجرت به آمریکا است. برای شرکت ...

اکتبر 11, 2022 ادامه مطلب
ویزای توریستی فرانسه

قطعا شما برای گردش و تفریح در کشور فرانسه نیاز به اخذ ویزای توریستی فرانسه خواهید داشت، امّا از آنجا که این ویزا جزء ویزاهای سخت منطقه شینگن است، قطعا ...

جولای 20, 2022 ادامه مطلب

دیدگاه های شما

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.