امکانات هتل

پارکینگ رایگان
اینترنت پر سرعت (WiFi) رایگان
استخر
مرکز تناسب اندام با سالن بدن سازی
صبحانه رایگان
حمل و نقل فرودگاهی
مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت
امکانات کنفرانس
سوئیت
اتاقهای خانوادگی
تهویه هوا
سرویس اتاق
مینی بار
تلویزیون

Hilton Ankara hotel

این هتل در منطقه ای پر جنب و جوش آنکارا و در فاصله 5 دقیقه ای از خیابان خرید Tunali Hilmi واقع شده است. این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و مرکز سلامتی است. هتل دارای یک سالن کنفرانس و یک مرکز تجاری نیز می باشد. WiFi رایگان در مناطق عمومی قابل دسترسی است.

با بازسازی در سال 2018 ، تمام اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع و حمام با سینک سنگ مرمر شدند. آنها با یک میز کار معاصر ، صندلی ارگونومیک و یک صندلی نشیمن با چشم انداز باغ یا جزئی از شهر مبله شده اند. یک تلویزیون عریض و یک مینی بار نیز در دسترس است.

هتل دارای یک مرکز درمانی و بهداشتی است که در سال 2017 کاملاً بازسازی شده است. همچنین دارای دو اتاق ماساژ و سونا است. از طرف دیگر ، میهمانان می توانند در سالن بدنسازی ورزش کنند و بعد از آن در استخر سرپوشیده ، خنک شوند یا در یک سالن مجلل این هتل استراحت کنند.

هتل مجاور قلعه تاریخی آنکارا و محله قدیمی شهر است. تنها 15 دقیقه پیاده روی از منطقه خرید Kizilay فاصله دارد. فرودگاه Esenboga آنکارا با هتل 45 دقیقه رانندگی است. خدمات ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست با هزینه اضافی قابل تنظیم است.

آدرس: Kavaklıdere, Tahran Cd. No:12, 06700 Çankaya/Ankara, Turkey
وبسایت: http://hilton.com

مطالب مرتبط

لاتاری گرین کارت آمریکا

برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا که هر ساله بر اساس یک تاریخ مشخص شده، برگزار میشود، از ساده ترین و ارزانترین روش ها برای مهاجرت به آمریکا است. برای شرکت ...

اکتبر 11, 2022 ادامه مطلب
ویزای توریستی فرانسه

قطعا شما برای گردش و تفریح در کشور فرانسه نیاز به اخذ ویزای توریستی فرانسه خواهید داشت، امّا از آنجا که این ویزا جزء ویزاهای سخت منطقه شینگن است، قطعا ...

جولای 20, 2022 ادامه مطلب

دیدگاه های شما

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.