امکانات هتل

رستوران
خدمات 24 ساعته اتاق
کافی شاپ
آسانسور
ترانسفر فرودگاهی
استخر سرپوشیده
سونا
ماساژ
باشگاه بدن سازی
خدمات خشکشویی
اینترنت رایگان در اتاق های هتل
اینترنت رایگان در لابی هتل
سیستم تهویه ی هوا
سیستم گرمایشی
کرایه ی اتوموبیل
اتاق جلسه
صندوق امانات
میز رزرو تور
سالن استراحت
مرکز تجاری

Point Hotel Taksim

POINT HOTEL TAKSIM | هتل پوینت تکسیم استانبول

هتل پوینت تکسیم استانبول، هتلی 5 ستاره در محله ی تکسیم استانبول می باشد که تنها  200  متر از میدان تکسیم فاصله دارد. از جمله مزیت های اقامت در این هتل 5 ستاره می توان به اینترنت رایگان و پارکینگ شخصی رایگان بدون نیاز به رزرو قبلی اشاره کرد. همچنین صحبت کردن کارمندان هتل به زبان های ترکی و انگلیسی باعث شده است که برقراری ارتباط با آن ها برای مسافران راحت تر بشود.

امکانات هتل پوینت تکسیم استانبول

تلوزیون، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، نظافت روزانه ی اتاق، حمام شخصی، گاوصندوق، تلفن،سشوار، یخچال و … از جمله امکانات رفاهی اتاق های هتل پوینت تکسیم می باشند.

امکانات تفریحی هتل پوینت تکسیم

با اقامت در هتل پوینت تکسیم، گردشگران می توانند از استخر شنای چهار فصل این هتل، باشگاه بدن سازی، مرکز سلامت، سولاریوم، سونا و … استفاده نمایند. همچنین این امکان نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است که در صورتی که با کودکان خردسالشان مسافرت می کنند، می توانند برای چند ساعت خردسالشان را به کارمندان هتل بسپارند.

انواع اتاق های هتل پوینت تکسیم

سوئیت جونیور :

اتاق هایی 48 متری، شامل یک تخت دابل بزرگ، مناسب برای اقامت 2 نفر.

سوئیت سینیور :

اتاق هایی با 61 متر مربع مساحت که یک تخت دابل در آن قرار داده شده است. 2 بزرگسال و 1 خردسال می توانند در این نوع اتاق ها اقامت نمایند.

اتاق های دولوکس :

این نوع اتاق های هتل پوینت تکسیم استانبول، 28 متر مربع مساحت دارند. و شامل یک تخت 2 نفره یا دو تخت 1 نفره می باشد. در اتاق های دولوکس هتل پوینت تکسیم استانبول امکان اقامت دو بزرگسال همراه با یک کودک وجود دارد.

اتاق های دولوکس با تخت اضافه :

در این اتاق های 28 متری که شامل یک تخت سینگل و یک تخت دابل است، و یا 3 تخت سینگا در آن قرار دارد، امکان اقامت 3 بزرگسال به همراه یک کودک وجود دارد.

اتاق های خانواده ی قابل اتصال :

در این نوع اتاق های هتل پوینت تکسیم استانبول که 56 متر مربع مساحت دارند، امکان اقامت 4 بزرگسال به همراه 1 کودک وجود دارد. به همین خاطر یک تخت کینگ بزرگ و دو تخت سینگل در این اتاق ها قرار داده شده است.

رستوران های هتل پوینت تکسیم استانبول

رستوران اودنیا :

رستوران اودنیا در طبقه ی همکف هتل پوینت تکسیم واقع شده است و منوی متنوعی از غذاهای لذیذ ژاپنی را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

رستوران ویو پوینت :

گردشگران می توانند در رستوران ویو پوینت انواع غذاهای ترکی وب ین المللی را در وعده های ضبحانه، نهار و شام با چشم اندازی با تنگه ی بسفر میل نمایند.

کافه افتر سیکس :

کافه افتر سیکس هتل پوینت استانبول مکانی مناسب برای سپری کردن اوقات خوش با دوستان و خانواده است. چرا که همواره در این کافه نوای موسیقی آرامش بخشی به گوش میرسد که فضای این هتل را برای مسافران بسیار راحت و مدرن می کند.

مکان های گردشگری اطراف هتل پوینت تکسیم استانبول

  1. 200 متر تا خیابان استقلال.
  2. 200 متر تا میدان تکسیم.
  3. 2 کیلومتر تا کاخ دلما باغچه.
  4. 3 کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک.
  5. 4 کیلومتر تا فرودگاه سابیها.
  6. 5 کیلومتر تا ایاصوفیه.
  7. 8 کیلومتر تا مسجد لالالی.
  8. 8 کیلومتر تا بازار ادویه و بازار بزرگ تکسیم استانبول.
  9. 11 کیلومتر تا مسجد آبی.
آدرس: Kocatepe, Topçu Cd. No:2, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

مطالب مرتبط

لاتاری گرین کارت آمریکا

برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا که هر ساله بر اساس یک تاریخ مشخص شده، برگزار میشود، از ساده ترین و ارزانترین روش ها برای مهاجرت به آمریکا است. برای شرکت ...

اکتبر 11, 2022 ادامه مطلب
ویزای توریستی فرانسه

قطعا شما برای گردش و تفریح در کشور فرانسه نیاز به اخذ ویزای توریستی فرانسه خواهید داشت، امّا از آنجا که این ویزا جزء ویزاهای سخت منطقه شینگن است، قطعا ...

جولای 20, 2022 ادامه مطلب

دیدگاه های شما

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.