امکانات هتل

پارکینگ
اینترنت پر سرعت (WiFi) رایگان
استخر
مرکز تناسب اندام با سالن بدن سازی
سالن بار
کلوپ شبانه
حمل و نقل فرودگاهی
مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت
ویژگی های اتاق
اتاقهای غیر سیگاری
سوئیت ها
اتاقهای سیگاری ها
اتاقهای خانوادگی
تهویه هوا
مینی بار
تلویزیون صفحه نمایش تخت
خانه داری

The Marmara Taksim hotel

هتل مرماره که در بالای میدان تگزیم استانبول واقع شده است ، اتاق های مجلل با تلویزیون کابلی ، WiFi رایگان و مناظر شهری ارائه می دهد. این هتل دارای یک تراس روباز، استخر روباز و آبگرم با حمام ترکی است.

رستوران Tuti با چشم اندازی از میدان تقسیم ، غذاهای گسترده ای برای صبحانه ، ناهار و شام دارد. رستوران پانوراما با داشتن منظره پانوراما از شهر از، انواع غذاهای محلی آناتولی را سرو می کند.

میهمانان می توانند از یک ماساژ آرامش بخش یا اسکراب بدن در حمام سنتی ترکیه لذت ببرند. فضای اسپا هتل نیز شامل یک سونا ، وان داغ ، سولاریوم و یک سالن بدنسازی که دارای منظره ای به میدان تقسیم است.

Marmara Taksim فقط چند قدم با ایستگاه مترو تاکسیم فاصله دارد و یک پیاده روی 2 دقیقه ای از پیست مترو کاباتاش فاصله دارد. کاخ Dolmabahçe با 15 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. فرودگاه استانبول 31 مایل فاصله دارد.

آدرس: Gümüşsuyu, Gümüşsuyu Mahallesi, Osmanlı Sk. 1/B, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

مطالب مرتبط

لاتاری گرین کارت آمریکا

برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا که هر ساله بر اساس یک تاریخ مشخص شده، برگزار میشود، از ساده ترین و ارزانترین روش ها برای مهاجرت به آمریکا است. برای شرکت ...

اکتبر 11, 2022 ادامه مطلب
ویزای توریستی فرانسه

قطعا شما برای گردش و تفریح در کشور فرانسه نیاز به اخذ ویزای توریستی فرانسه خواهید داشت، امّا از آنجا که این ویزا جزء ویزاهای سخت منطقه شینگن است، قطعا ...

جولای 20, 2022 ادامه مطلب

دیدگاه های شما

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.