امکانات هتل

رستوران
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
نگهداری بچه
گاو صندوق
تلویزیون
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
پارک آبی
ماساژ
اجاره دوچرخه
استخر ویژه کودکان
استخر ویژه کودکان
باشگاه بدنسازی
بیلیارد
ساحل اختصاصی
اینترنت بیسیم در لابی و اتاق ها (شارژ جداگانه)

Monna Roza Beach Resort Hotel

وقتی که از کمر بازدید میکنید، در هتل Monna Roza Beach Resort مثل خانه خود احساس راحتی میکنید، زیرا آپارتمان با کیفیت و خدمات عالی ارائه میدهد. فقط از مرکز شهر، موقعیت استراتژیک اموال تضمین می کند که مهمانان می توانند به سرعت و به راحتی به بسیاری از نقاط مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند. با محل مناسب آن، ملک، دسترسی آسان به مقصد های ضروری شهر را فراهم می کند.

امکانات و خدمات ارائه شده توسط Monna Roza Beach Resort Hotel برای مهمانان لذت بخش است. این هتل دارای خشک شویی کاملا مجهز نیز می باشد.

تمهیدات ویژه ای نیز برای کسانی که ناتوانایی های جسمی دارند در نظر گرفته شده است. تلویزیون صفحه تخت، تلفن حمام، رکاب لباس، پارچه کتانی، آینه تنها برخی از امکانات موجود در تمام اتاق ها است. این هتل انواع مختلفی از امکانات تفریحی، از جمله تخته دارت، پارک آبی، ساحل خصوصی، مرکز تناسب اندام و استخر در فضای باز را ارائه می دهد.

آدرس: Göynük, 07985 Kemer/Antalya, Turkey

مطالب مرتبط

لاتاری گرین کارت آمریکا

برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا که هر ساله بر اساس یک تاریخ مشخص شده، برگزار میشود، از ساده ترین و ارزانترین روش ها برای مهاجرت به آمریکا است. برای شرکت ...

اکتبر 11, 2022 ادامه مطلب
ویزای توریستی فرانسه

قطعا شما برای گردش و تفریح در کشور فرانسه نیاز به اخذ ویزای توریستی فرانسه خواهید داشت، امّا از آنجا که این ویزا جزء ویزاهای سخت منطقه شینگن است، قطعا ...

جولای 20, 2022 ادامه مطلب

دیدگاه های شما

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.