امکانات هتل

رستوران
خدمات 24 ساعته در اتاق
کافی شاپ
آسانسور
فروشگاه
نگهداری بچه
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
پارکینگ
ترانسفر فرودگاهی
خشکشویی
سشوار
استخر سرباز
سونا
جکوزی
پارک آبی
ماساژ
سالن بازی کودکان
باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی
استخر سرپوشیده
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

Aska Lara Resort & SPA

(Aska Lara Resort & Spa) اسپا و ریزورت آسکا لارا . نام هتل و استراحتگاهی زیبا در منطقه لارا در آنتالیا است. این هتل 545 اتاق در تیپ‌های مختلفی از جمله Double Room، Standard Double و Standard Triple دارد.

برخی تجهیزات اتاق‌ها عبارتند است از: تلویزیون ماهوارهای تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، کتری برقی، حمام با دوش و سشوار. ضمناً تمام اتاقها دارای بالکن اختصاصی بوده و بعضی از آنها به دریا مشرف است. رستورانهای این هتل به سبک بوفه باز هستند .

شش رستوران سفارش از منو نیز در «آسکا لارا» فعال است. که غذاهای متنوعی از قبیل غذاهای آسیای شرقی، سنتی ترکیه و ایتالیایی عرضه میکنند. مهمانان هتل میتوانند در بارهای «آسکا لارا» از صرف انواع تنقلات و غذاها لذت ببرند.

در این هتل امکان پرداختن به بسکتبال، تنیس، تنیس روی میز و ورزشهای آبی فراهم است. برخی دیگر از امکانات هتل: پارک آبی، استخر، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی ، ساحل اختصاصی، وایفای رایگان در محوطه های عمومی، میز پذیرش 24 ساعته، باشگاه شبانه، ماساژ، سونا، حمام آفتاب.

هتل از فرودگاه آنتالیا 19 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Kemerağzı mah, Yaşar Sobutay Bulvarı No:397, 07112 Aksu/Antalya, Turkey

مطالب مرتبط

لاتاری گرین کارت آمریکا

برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا که هر ساله بر اساس یک تاریخ مشخص شده، برگزار میشود، از ساده ترین و ارزانترین روش ها برای مهاجرت به آمریکا است. برای شرکت ...

اکتبر 11, 2022 ادامه مطلب
ویزای توریستی فرانسه

قطعا شما برای گردش و تفریح در کشور فرانسه نیاز به اخذ ویزای توریستی فرانسه خواهید داشت، امّا از آنجا که این ویزا جزء ویزاهای سخت منطقه شینگن است، قطعا ...

جولای 20, 2022 ادامه مطلب

دیدگاه های شما

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.