امکانات هتل

رستوران
آسانسور
خشکشویی
فروشگاه
نگهداری بچه
گاو صندوق
رستوران فضای باز
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
جکوزی
ماساژ
ورزش های آبی (غیر موتوری)
استخر ویژه کودکان
سالن بازی کودکان
تیم انیمیشن
باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی
کافی نت
اینترنت بیسیم رایگان در لابی

Orange County Resort Hotel Kemer

معماری این هتل که به سبک آمستردام قرن 16 میلادی طراحی شده است. انواع امکانات رفاهی را داشته، و در راستای ساحل خصوصی در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته. در این هتل با غذاهای طبخ شده در طی نمایش، غذاهای اورگانیک هلندی و غذاهای اصیل عثمانی از شما پذیرایی می شود.

نمایش های روزانه ی انیمیشن و سرگرمی های عصرانه در محیط اطراف استخر 5000 مترمربعی هتل برگزار می گردد. کودکان می توانند از استخر کم عمق، سرسره های آبی و مینی کلوپ مخصوص خود استفاده کنند. این ریزورت دارای فضایی مانند مقبره می باشد و حالتی شرقی دارد. حمام سنتی ترکیه ای به همراه اتاق های ماساژ و سالن ورزشی ازجمله امکانات آن می باشند.

مهمانان می توانند انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی را سفارش دهند. صبحانه به صورت بوفه و با غذاهای سنتی ترکیه ای سرو می گردد. یک کافی شاپ، کافه ی مجاور استخر و کافه ی ساحلی نیز دارد. اتاق های این هتل منظره ای رو به خلیج زیبای آنتالیا و کوهستان تائوروس دارد.

مبلمانی مدرن با نقاشی های فنلاندی به داخل اتاق ها جلوه ی زیبایی بخشیده .از این هتل پیاده در عرض 5 دقیقه می توانید به مرکز شهر کمر برسید. فرودگاه آنتالیا نیز 45 کیلومتر با اینجا فاصله دارد.

آدرس: Ataturk Bulvari Yeni Mahalle, 07980 Kemer, Turkey

مطالب مرتبط

لاتاری گرین کارت آمریکا

برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا که هر ساله بر اساس یک تاریخ مشخص شده، برگزار میشود، از ساده ترین و ارزانترین روش ها برای مهاجرت به آمریکا است. برای شرکت ...

اکتبر 11, 2022 ادامه مطلب
ویزای توریستی فرانسه

قطعا شما برای گردش و تفریح در کشور فرانسه نیاز به اخذ ویزای توریستی فرانسه خواهید داشت، امّا از آنجا که این ویزا جزء ویزاهای سخت منطقه شینگن است، قطعا ...

جولای 20, 2022 ادامه مطلب

دیدگاه های شما

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.