امکانات هتل

رستوران
کافی شاپ
ترانسفر فرودگاهی
آسانسور
گاو صندوق
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
مینی بار رایگان
سشوار
پارکینگ
استخر سرباز
استخر سرپوشیده
سونا
ماساژ
سالن بازی کودکان
تیم انیمیشن
باشگاه بدنسازی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

Orange County Resort hotel Alanya

هتل اورنج کانتی ریزورت آلانیا دقیقا کنار ساحل واقع شده است . یک استخر روباز با سرسره های آبی دارد. ساحل این هتل 1000 متر مکعب است . تراسی پانورامیک برای آفتاب گرفتن وجود دارد. علاوه بر اینها امکانات آبگرم نیز موجود می باشد.

اتاق های هتل اورنج کانتی آلانیا همگی مجهز به تهویه کننده هوا ، تلویزیون ، ماهواره ، بالکن و مینی بار هستند. برخی اتاق ها نیز چشم اندازی زیبا از دریا و اتاق نشیمن همراه با مبلمان دارند.

این هتل UALL است ، صبحانه ، ناهار و شام به صورت بوفه سرو می شود. رستوران چق ا لا کارت انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند و علاقه مندان به غذاهای دریایی می توانند ماهی مورد علاقه شان را در رستوران فیش ا لا کارت میل کنند.

امکانات آبگرم این هتل شامل سونا ، استخر سرپوشیده ، حمام ترکی و باشگاه بدنسازی می شود. خدمات ماساژ نیز به درخواست میهمانان هتل ارائه می گردد. همچنین برای پر کردن همچنین اوقات فراغت میهمانان می توانند به بازی تنیس روی میز یا دارت بپردازند. در این هتل یک پارک تفریحی کوچک نیز وجود دارد.

هتل اورنج کانتی ریزورت آلانیا 32 کیلومتر از آبشار مناوقات فاصله داشته و فاصله آن تا مرکز شهر آلانیا 30 کیلومتر می باشد.

آدرس: Okurcalar, Okurcalar Alara Yolu, 07410 Alanya/Antalya, Turkey

مطالب مرتبط

لاتاری گرین کارت آمریکا

برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا که هر ساله بر اساس یک تاریخ مشخص شده، برگزار میشود، از ساده ترین و ارزانترین روش ها برای مهاجرت به آمریکا است. برای شرکت ...

اکتبر 11, 2022 ادامه مطلب
ویزای توریستی فرانسه

قطعا شما برای گردش و تفریح در کشور فرانسه نیاز به اخذ ویزای توریستی فرانسه خواهید داشت، امّا از آنجا که این ویزا جزء ویزاهای سخت منطقه شینگن است، قطعا ...

جولای 20, 2022 ادامه مطلب

دیدگاه های شما

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.