امکانات هتل

پارکینگ رایگان
اینترنت رایگان
استخر
مرکز تناسب اندام با سالن بدن سازی
سالن بار
ساحل اختصاصی
پارک آبی
اتاق برای فعالیت های کودکان
استخر سرپوشیده
استخر روباز
رستوران
بوفه صبحانه
کلاب بچه ها
حمل و نقل فرودگاهی
امکانات کنفرانس
اتاق کنفرانس
آبگرم
سرویس خشک شویی
سرویس اتوشویی
نمای اقیانوس
سوئیت
بالکن خصوصی
مینی بار
تلویزیون
سشوار
اتاق خانواده
خدمات اتاق
تلفن
یخچال

Didim bbeach resort aqua & elegance thalasso

Didim Beach Resort Aqua & Elegance Thalasso در کنار ساحل Altinkum واقع شده است. این هتل دارای 3 رستوران و 4 بار و یک مرکز زیبایی و بهداشتی با خدمات کامل است. تخت ها و حوله های ساحلی رایگان به میهمانان هتل ارائه می شود.

اتاق های هتل اتاق هایی با تهویه هوا با چشم انداز دریا یا باغ می باشند. هر یک از اتاق ها از دکوراسیون زیبایی برخوردار هستند و مجهز به تلویزیون LCD ، مینی بار ، سشوار و تلفن می باشند. کابین دوش یا وان در حمام ها موجود است. WiFi در سراسر هتل رایگان است.

میهمانان Didim Beach Resort Aqua & Elegance Thalasso از بین گزینه های مختلف برای فضای غذاخوری خود از جمله فضای باز و سرپوشیده می توانند انتخاب کنند. در رستوران اصلی وعده های غذایی به سبک بوفه سرو می شود ، در حالی که نوشیدنی های سبک تر در بار ساحل ، بار استخر و بارهای لابی ارائه می شود.

Didim Beach Resort Aqua & Elegance Thalasso از استخر با سرسره ، استخر بچه ها و استخر اصلی برخوردار است. این هتل همچنین دارای حمام ، سونا ، وان داغ ، اتاق های ماساژ و یک مرکز تناسب اندام کامل است. کلاس های غواصی و ورزش های آبی در ساحل برگزار می شود.

میهمانان در هتل Didim Beach Resort می توانند طیف گسترده ای از ورزش و گزینه های سرگرم کننده را انتخاب کنند. اینها شامل کلاس های ایروبیک ، والیبال و بوکیا و همچنین نمایش های موسیقی زنده است.

آدرس: Çamlık, Aytepe Cd. No: 21, 09270 Didim/Aydın, Turkey
وبسایت: http://didimbeach.com

مطالب مرتبط

لاتاری گرین کارت آمریکا

برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا که هر ساله بر اساس یک تاریخ مشخص شده، برگزار میشود، از ساده ترین و ارزانترین روش ها برای مهاجرت به آمریکا است. برای شرکت ...

اکتبر 11, 2022 ادامه مطلب
ویزای توریستی فرانسه

قطعا شما برای گردش و تفریح در کشور فرانسه نیاز به اخذ ویزای توریستی فرانسه خواهید داشت، امّا از آنجا که این ویزا جزء ویزاهای سخت منطقه شینگن است، قطعا ...

جولای 20, 2022 ادامه مطلب

دیدگاه های شما

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.