امکانات هتل

پارکینگ رایگان
اینترنت رایگان
استخر
مرکز تناسب اندام با سالن بدن سازی
صبحانه رایگان
ساحل اختصاصی
پارک آبی
اتاق فعالیت های کودکان
رستوران
بوفه صبحانه
حمل و نقل فرودگاهی
آبگرم
سرویش خشک شویی
سرویش اتوشویی
سوئیت
اتاق خانواده
تهویه هوا
یخچال
تلویزیون
بالکن خصوصی
گاوصندوق

Buyuk Anadolu hotel

این هتل 5 ستاره در سواحل مدیترانه در Didim با داشتن یک ساحل اختصاصی و مرکز تناسب اندام  ، پارک آبی ، 2 استخر آزاد و 2 استخر روباز برای کودکان امکانات مناسبی را برای مسافران  فراهم کرده است. WiFi رایگان در تمام مناطق عمومی در دسترس است.

اتاق های Büyük Anadolu Didim Resort با مبلمان چوبی و کف فرش تزئین شده است. همه اتاق ها دارای مینی بار ، گاوصندوق ، اتاق نشیمن و تلویزیون ماهواره ای هستند. حمام اختصاصی با سشوار و تلفن همراه است.

آبگرم هتل Büyük Anadolu Didim Resort انواع خدمات درمانی و زیبایی از جمله تمیز کردن صورت ، حمام فین ، ماساژ و لایه برداری را ارائه می دهد. همچنین از سونا ، اتاق بخار و استخر سرپوشیده استفاده می شود.

میهمانان در سالن بدن سازی کار می کنند یا در اتاق بازی بیلیارد بازی می کنند. برای بچه ها یک زمین بازی است. میهمانان می توانند تنیس روی میز ، بسکتبال و والیبال ساحلی بازی کنند.

رستوران های این هتل از غذاهای سنتی ترکیه و بین المللی استفاده می کنند. نوار استخر مجموعه ای از نوشیدنی ها و میان وعده های سبک را سرو می کند.

هتل Büyük Anadolu Didim با 15 دقیقه رانندگی از پناهگاه یونانی باستانی Didyma و معبد آپولو فاصله دارد. فرودگاه میلاس-بدروم 100 کیلومتر با هتل ازمیر عدنان مندرس فاصله دارد و 160 کیلومتر با آن فاصله دارد.

آدرس: Mavişehir, Kıray Cd. No:22, 09270 Didim/Aydın, Turkey

مطالب مرتبط

لاتاری گرین کارت آمریکا

برنامه لاتاری گرین کارت آمریکا که هر ساله بر اساس یک تاریخ مشخص شده، برگزار میشود، از ساده ترین و ارزانترین روش ها برای مهاجرت به آمریکا است. برای شرکت ...

اکتبر 11, 2022 ادامه مطلب
ویزای توریستی فرانسه

قطعا شما برای گردش و تفریح در کشور فرانسه نیاز به اخذ ویزای توریستی فرانسه خواهید داشت، امّا از آنجا که این ویزا جزء ویزاهای سخت منطقه شینگن است، قطعا ...

جولای 20, 2022 ادامه مطلب

دیدگاه های شما

ثبت دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.